E-POE KASUTUSTINGIMUSED
Veebipoe www.pipfoods.ee (edaspidi Veebipood) omanik on PASTA HEAVEN OÜ (reg.nr 16579539), juriidiline aadress Tartumaa, Tartu linn, Lääneringtee 39, 50501.
MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saamisest.
KOHALETOIMETAMINE
E-poe kaubad jõuvavad Sinuni läbi Itella SmartPost-i.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Kaup jõuab tellijani mõne päeva jooksul, ehk tellimuse kinnitamise hetkest saadame selle teele kuni 3 tööpäeva jooksul. Pühade ajal ja muudel tähtpäevadel võib minna kauem.
Itella SmartPosti tellides on saatmiskulud vastavalt Itella hinnastusele, kuid keskmiselt jääb summa 2-3€ vahemikku.
MAKSMINE
Kauba eest maksmine ja raha tagastamine toimub kõik eurodes (EUR).
TASUMINE PANGALINGI KAUDU
Maksmiseks klikkige lingile “Esita tellimus”, misjärel suunatakse Ostja tema poolt valitud internetipanka, kus on võimalik tasuda 100% tellimuse eest. Peale makse sooritamist internetipangas peab Ostja klikkima nupul „Tagasi kaupmehe juurde“, mille järel saab Müüja pangast kinnituse Ostja poolt Kauba tasumise kohta. Juhul kui Ostja jättis nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” klikkimata, ei vastuta Müüja vormistatud tellimuse temani mitte jõudmise ega sellest võimalike tekkinud kahjude eest.
Pärast makse edukat sooritamist, saadetakse tellimiskinnitus Ostja e-posti aadressile.
Tasumine järgnevate pangalinkide kaudu:
TAGANEMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 ei ole võimalik tagastada tooteid, mis on: ostja poolt rikutud või kahjustatud (sh kahjustatud või avatud toote originaalpaked); tooteid, mis on kiiresti riknevad või mille kasutamistähtaeg on möödunud pärast ostja kätte jõudmist.
Samuti ei ole võimalik tagastada lahtiselt müüdud toidukaupa.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile: info@pipfoods.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul. Kauba saab tagastada saates tagastatav kaup eelnevalt müüjaga kokkulepitud pakiautomaati.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Müüja ei vastuta ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad koheselt(kaupa avades), alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt ühe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile merle@taluturg.ee või helistada telefonil: +372 55665131. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pipfoods.ee või helistada telefonil: ++372 550 1132 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.